marți, 20 decembrie 2011

Manechiura

Acum ceva vreme am participat la concursul organizat de Luana pe blogul ei . Eu si prietena mea Liliana am fost 2 dintre castigatoare si am fost incantate inca din prima clipa de faptul ca vom merge impreuna sa ne facem unghiile.
Luana a fost foarte draguta si a fost foarte frumos la ea. Cat timp si-a facut manechiura prietena mea, eu m-am jucat cu Bella- pisicuta Luanei. Am glumit, am ras si ce e cel mai important ne-am imprietenit.
Unghiutele mele au iesit cam asa.

M-am gandit la un model mai de sezon si pentru ca in Bucuresti inca nu a nins, macar pe unghite sa am cativa fulgi de nea.
Prietena mea adora movul si si-a ales o manechiura falsa, cu tips care a iesit foooaaarte bine!



Multumim Luana! Cu siguranta vom mai veni la tine pentru ca ne-a facut mare placere! <3

2 comentarii:

  1. stii, chestia asta cu frumusetea, manechiura etc este boala grea la femei :)) , iti doresc mult succes cu blogul si te-am trecut la leapsa, arunca o privire http://strumfa-bucatareste.blogspot.com/2011/12/leapsa-muzicala.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! Bafta si tie! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere